Regulamin
Przed rezerwacją prosimy o zapoznanie się z regulaminem obiektu.
- Warunkiem rezerwacji jest akceptacja niniejszego regulaminu , oraz wpłata zaliczki w wysokości od 30 do 100 % kwoty całego pobytu .
- W przypadku braku dokonania wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.
- W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie w sezonie grzewczym) oraz sprzątanie końcowe.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela apartamentu na szkodę
- Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu
- Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w specyfikacji rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. W innym przypadku osoba odpowiedzialna za rezerwację może odmówić wydania kluczy do apartamentu.
- Klient zobowiązany jest o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie apartamentu w stanie zastanym.
- Gość jest zobowiązany do utrzymywania porządku i czystości w zamieszkałych przez siebie apartamentach.
- Gdy gość dokona rezygnacji z pobytu w momencie gdy środki zostały wpłacone zostanie obciążony połową całkowitej wpłaconej kwoty zaliczki .
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16 w dniu przyjazdu , a kończy się od godziny 9 do 11 w dniu wyjazdu .
- Pozostałą kwotę za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu .
- W przypadku zrezygnowania z usługi w trakcie jej trwania obiekt nie dokonuję zwrotu środków . .
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w apartamentach.
- W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, ze względu na warunku przeciwpożarowe.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia jak również używanie ognia otwartego w postaci np. grilla
- Istnieje możliwość przedłużenia pobytu jeżeli obiekt dysponuje wolnym terminem .
- W trakcie pobytu utrzymywanie czystości w apartamentach nie należy do obowiązków personelu
- W przypadku pobytu krótszego niż 7 nocy nie przewidziana jest zmiana pościeli i wymiana ręczników .
- Istnieje możliwość sprzątania apartamentu za dodatkową opłatą
- Goście korzystający z plaży , pomostu, miejsca na ognisko zobowiązani są do utrzymywania porządku
- W apartamencie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
- W przypadku zgubienia karty do obiektu gość ponosi dodatkowe opłaty w wysokości 50 zł .
- Na terenie ośrodka obowiązuję zakaz wprowadzania zwierząt .
- Każdy gość przy wymeldowaniu zobowiązany jest do uprzątnięcia aneksu kuchennego i jego akcesoriów.